Balanç de l’any 2019

Durant 2019 hem seguit realitzant la mateixa tasca d’anys anteriors, centrant-nos més, si és possible, en el nostre objectiu fundacional i un cop tancat l’exercici podem plasmar en nombres tot el realitzat, que és el següent:

Hem tramitat 113 transferències, per un import de 34.835,32 €, que afegits a la xifra acumulada de l’any anterior, fa un total fins a la data de 274.691,47 € des de la posada en marxa de la Fundació.

Amb les ajudes d’aquest any hem atès a les següents peticions: a 250 nens els hem facilitat llibres i / o material escolar; 22 ajudes de menjador; 2 classes de reforç; 2 ulleres; 1 intercanvi familiar; 1 matrícula Institut; 21 sortides escolars; 18 teràpia amb gossos; 1 transport escolar; 4 uniformes i 1 viatge de fi de curs.

Pel que fa a ajudes puntuals que veníem realitzant fins a la data, hem cancel·lat l’ajuda de carn i ous que setmanalment fèiem a Càritas Sant Joan de Reus, continuem amb l’ajuda a la Fundaciò Mossèn Frederic Bara i Cortiella i hem ajudat a crear una aula de ciència a l’escola Misericòrdia de Reus.

Mantenim el valor de les nostres inversions en una xifra propera al nostre capital inicial, gràcies a un increment de l’88,9% dels donatius ja haver cancel·lat l’ajuda comentada a Càritas Sant Joan. Moltes gràcies a tots.