Entrevista al Diari Més

El passat 23 de setembre de 2013 es va publicar una entrevista a Francisco del Rio, president de la Fundación Margarita Bocio, al Diari Més de Tarragona. El motiu de la entrevista fou que gràcies a les últimes accions de la Fundació s’ha ajudat a un centenar de nens a l’inici del present curs escolar.

Darrerament hem participat a una campanya de recollida de Libres del Parc Central de Tarragona, tant a la gestió com completant els lots amb llibres i material nou per poder ser utilitzat, i hem atès a dues famílies amb problemes econòmics per la compra de llibres, per un import de 850€, a través del Centre Parroquial d’ajuda al Pres.

El CRAE La Pastoreta de Reusens ha fet arribar una carta d’agraïment després de l’ajuda rebuda per a què una jove del centre hagi pogut gaudir d’un campament d’estiu amb l’objectiu de millorar el seu nivell d’anglès.