INFORME ANUAL 2017. Ja portem més de 200.000 € en ajudes!

Aquest any hem superat els 200.000 € en ajudes, hem atès quantes sol·licituds ens han arribat, amb una quantia de 34.402,60 €, el que totalitza, des de l’any 2011 en què vam començar el nostre camí, el total de 202.998,69 €.

A més de les ja habituals ajudes a Càritas Parròquia Sant Joan, amb un total de 6.679,45 € en forma de 40 kg de pollastre i 30 dotzenes d’ous setmanals, i Fundació Mossèn Frederic Bara Cortiella, amb 6.475,36 €, hem atès més de 40 sol·licituds, entre les que destaquen Escola Arce de Reus amb 4.266,50 €, Escola Vora Mar de Salou amb 3.093,75 € i Escola General Prim de Reus, amb 2.533,08 €.

És convenient fer constar que, tot i que totes les sol·licituds vénen degudament documentades, hem procurat activar la relació personal, bé amb la direcció dels col·legis sol·licitants o bé amb els treballadors socials que actuen darrere de cada petició, havent tingut ocasió d’establir contactes personalitzats amb els responsables de cada sol·licitud.
Una cordial agraïment a tots per la vostra ajuda i suport.