Més de 185 nens ajudats en el que portem de 2021!

En el que portem de 2021 hem ajudat a més de 185 nens amb més de 21.000 € en total. Des de l’inici de la Fundación en 2011 ja hem pogut destinar més de 324.000 € a ajudes.

Hem ajudat a aquests nens de la província de Tarragona (de les poblacions de Reus, Tarragona, Altafulla, Riera de Gaià, Roda de Barà, el Catllar, Perafort i els Pallaresos) en els següents aspectes:

• Compra de llibres escolars a 72 nens.
  • Compra de material escolar per a 82 nens.
  • Compra d’un ordinador a 7 nens.
  • Pagament dels deutes de menjador escolar a 13 nens.
  • Compra d’ulleres a 2 nens.
  • Atenció psiquiàtrica a 1 nen.
  • Pagament perquè puguin realitzar alguna de les sortides escolars o viatges de fi de curs a 8 nens.

A més, seguim col·laborant amb la Fundació Mn. Frederic Barà i Cortiella i amb altres escoles com el l’escola Pau Delclòs de Tarragona o l’escola Rubió i Ors de Reus. També, en el cas de l’escola General Prim de Reus, hem col·laborat perquè poguessin començar a crear l’aula de ciències de l’escola.

Seguirem treballant per arribar cada vegada a més nens. Si voleu col·laborar amb nosaltres ens podeu fer un donatiu en aquesta pàgina web. Moltes gràcies!