Més de 192.000 € en ajudes!

Des de la creació de la Fundació en 2011 ja portem gastats 192.283 €en ajudes. En el que portem de 2017 hem col·laborat amb 24.282,63 €en diferents causes:

·     Col·laborant amb quasi 4.000 € amb la Fundació Mossèn Frederic Bara Cortiella de Reus per a ajudar-los amb les despeses d’un casal d’estiu i col·laborant amb ells en les despeses setmanals per a poder acollir als nens que estan pel carrer a les tardes i donar-los un lloc a on estar i ajuda.

·      Col·laborant amb quasi 13.000 € amb diferents escoles i instituts en el pagament de deutes de menjador i en la compra de llibres i material escolar per a nens de famílies amb greus problemes econòmics. Hem col·laborat amb més de 13 centres como l’institut Sant Pere i Sant Pau i l’escola Cèsar August de Tarragona, les escoles Antoni Roig, L’Antina i Molí de Vent de Torredembarra, les escoles Rubió i Ors, Arce, Misericòrdia i General Prim i l’institut Roseta Mauri de Reus, l’escola Les Eres Creixell de Creixell, l’escola Josep Veciana de Perafort, l’escola Salvador Espriu de Roda de Barà

·      Col·laborant amb una mica més de 3.000 € amb l’escola Vora Marde Salou per a que els nens de la USEE puguin gaudir d’un projecte amb gossos ensinistrats que els permeti expressar i rebre sentiments i emocions sense por al rebuig i els permet motivar-se més per a realitzar activitats d’aprenentatge amb l’ajuda dels gossos.

·   Col·laborant amb més de 4.000 € en la compra de pollastres i ous que se reparteixen a través de Càritas de Sant Joande Reus per a que els nens de les famílies que s’alimenten exclusivament dels bancs d’aliments puguin menjar proteïnes setmanalment.

Si voleu col·laborar amb nosaltres podeu fer-ho a través de la pàgina web:http://www.fundacionmargaritabocio.org/

Gràcies a tots per fer-ho possible!