Més de 23.000€ en ajudes en 2015.

Gràcies a la vostra col·laboració, durant els nou primers mesos de 2015, hem pogut destinar 23.258,71€ a ajudes.

El curs passat vam col·laborar amb l’escola General Prim de Reus pagant els llibres i el material escolar dels alumnes que no els van poder pagar durant el curs, pagant els deutes de menjador d’uns alumnes per a què no perdessin el dret a quedar-se a dinar i col·laborant amb la compra de diccionaris per a un pla de reutilització de diccionaris destinat a reduir les despeses dels alumnes.

També vam col·laborar amb l’escola Prat de la Riba de Reus per a portar a terme el seu projecte de lectura. Han pogut comprar llibres per a les sessions del Club de Lectura, diccionaris de diferents tipus i atles. També hem subvencionat una activitat per a cada classe relacionada amb la lectura, d’aquesta manera, tots els alumnes de l’escola podran gaudir d’una activitat de lectura durant el curs vinent. La direcció de l’escola ens ha agraït l’ajuda a través d’un article publicat a la seva revista:

Si vols col·laborar per a tirar endavant altres projectes pots fer un donatiu a través de la nostra pàgina web: http://www.fundacionmargaritabocio.org/ o posar-te en contacte amb nosaltres: info@fundacionmargaritabocio.org.

Moltes gràcies!