Al 2014 més de 17.500€ donats en ajudes!

Als set primers mesos de 2014 hem donat 17.510,94 €en ajudes que es desglossen de la següent manera:
       4.690,08 € a Càritas Sant Joan de Reusamb les entregues setmanals dels ous i el pollastre, més la llet de complement i les farinetes que vam iniciar al mes de maig.
       4.000 € a l’Escola Misericòrdia de Reus fent-nos càrrec, a principi d’any, de deutes antics de famílies que ho estan passant malament i ara ajudant a més de 40 alumnes en la compra de llibres i material escolar.
       3.920 € a la Fundació Mossèn Frederic Barà Cortiella, amb dos entregues puntuals que vam fer a principi d’any per la compra de material i amb 450€ mensuals que paguem des d’abril al projecte de “l’educador al carrer”.
        2.896,13 € al Colegio Rubió i Ors de Reus. Aquest proper curs hem ajudat a un total de 200 alumnes, aproximadament, a reduir el cost total de la compra dels llibres.
       2.004,73 €d’ajudes particulars diverses que han arribat i s’han atès (fins ara, totes).
Si vols col·laborar pots fer un donatiu a través de la nostra pàgina web: http://www.fundacionmargaritabocio.org/o posar-te en contacte amb nosaltres: info@fundacionmargaritabocio.org.
Gràcies per fer-ho possible!