Balanç de l’any 2020

Durant el 2020, des de la Fundació Margarita Bocio, hem seguit col·laborant amb la Fundació Mossèn Frederic Bara Cortiella, amb una aportació mensual de 500 € i amb la compra de dues eixugamans. A més, hem col·laborat amb diversos centres educatius de la província, sempre a través o bé dels equips directius dels mateixos centres o de treballadors socials, atenent a la compra de material escolar i llibres a un total de 142 nens; la compra d’ulleres per a 3 nens; atenent deutes de menjador escolar de 3 nens; reutilització de llibres per a 40 nens; diverses sortides culturals i la compra de 3 ordinadors, tot això per un import total de 28.479,13 €, que unit a les ajudes d’anys anteriors, fan un total de 303.170,60 € des de la posada en marxa de la Fundació. És a dir, hem superat la quantia del nostre capital fundacional.

Moltes gràcies a tots els que ho heu fet possible!