Balanç de l’any 2021

Les ajudes efectuades durant el 2021 ascendeixen a 39.412,33 € ajudant a més de 304 nens aquest any. En total des que va començar el treball de la Fundació el 2011 portem 342.582,93 €.

Aquest any hem dedicat els ajuts a les següents accions:

• Col·laborar amb la Fundació Mossen Frederic Bara Cortiella amb l’aportació mensual de 500€ per al projecte de l’educador al carrer i comprant llibres i material escolar a 4 nens del centre.
  • Ajudar l’atenció psiquiàtrica d’un nen del col·legi La presentació de Reus.
  • Saldar els deutes del menjador escolar de 17 nens de diferents col·legis de Tarragona, el Catllar, la Riera de Gaià i la Conca de Barberà
  • Ajudar amb la contractació de dos monitors de menjador perquè ajudin dos nens amb necessitats especials que necessiten molta ajuda a les escoles de Sant Rafael de la Selva del Camp i a La Salle de Tarragona.
  • Ajudar un nen d’educació especial en un col·legi de la Riera de Gaià.
  • Comprar ulleres a dos nens d´una escola de Tarragona.
  • Ajudar a pagar els llibres i el material escolar a 226 nens de diferents col·legis de Tarragona, Roda de Barà, Altafulla, Reus, El Catllar i la Riera de Gaià.
  • Comprar un ordinador a 7 nens de les escoles de les Dominiques i les Carmelites de Tarragona i per a 1 nen que estudia a l’Institut Obert de Catalunya.
  • Pagar una sortida escolar a 8 nens de diferents escoles de Perafort, Reus, Tarragona i Els Pallaresos.
  • Seguir ajudant perquè 18 nens amb necessitats educatives especials del col·legi Vora Mar de Salou puguin fer teràpia amb gossos.
  • Pagar l’uniforme a un nen del col·legi Mare de Deu del Carme de Tarragona.
  • Col·laborar amb L’Associació Fechab que intenta aconseguir un habitatge a famílies sense recursos.
  • Pagar el viatge de final de curs a 4 nens del col·legi Josep Veciana de Perafort.

Tot això ho hem pogut dur a terme gràcies en gran part als donatius particulars, també ens ajuda la venda de loteria i els rendiments del capital fundacional. Necessitem que ens ajudis per continuar ajudant, moltes gràcies!