Col·laboració amb La Muntanyeta

Acabem de començar a funcionar. Us comuniquem a tots que gràcies a la Fundació, els nens i nenes de la Muntanyeta han pogut gaudir i aprofitar l’Escola d’Estiu durant el mes de juliol.

I diem que hem començat a funcionar perquè ja hem rebut la primera factura. Fins ara teníem bones intencions però encara no havíem passat a l’ACCIÓ.

Tenim molta feina per fer i us animem a tots a que col·laboreu amb la Fundació, i podeu fer-ho de dues maneres: Aportant casos que requereixin ajuda i ajudant directament amb la vostra donació. Ambdues són igualment necessàries.

També podéu col·laborar en la divulgació de la Fundació i de la feina que fem. Podeu tenir la completa seguretat de que tots plegats farem grans coses. Ànims!