Col·laboració amb l’associació “Mare de Déu de la Llar. Associació per a la Família, l’Educació, la Cultura i l’Habitatge”

Durant l’any 2011 hem col·laborat amb l’associació “Mare de Déu de la Llar. Associació per la
Família, l’Educació, la Cultura i I’Habitatge (Associació FECHAB)“, amb una aportació de 5.500 € en el “Projecte OIKOS. Família i Educació“.

El Projecte OIKOS ofereix el programa “pisos pont” a famílies en situació de desnonament o de residència molt precària, sempre a petició dels professionals dels serveis socials dels Ajuntaments, Consells Comarcals o de Càritas. Aquest programa ajuda amb les despeses ordinàries de lloguer i subministres.

Aquest any 2012 hem continuat la col·laboració amb el Projecte OIKOS amb una aportació de 2.500 €, amb la finalitat de donar suport educatiu a les famílies acollides en “pisos pont” o en pisos avalats per l’associació FECHAB, que, per falta de recursos, no poden assumir les despeses d’escolarització dels seus fills.

Teniu més informació del Projecte OIKOS a l’apartat de “documents”.