Conveni amb l’escola Rubió i Ors

Hem col·laborat amb la posada en marxa d’un programa de reutilització de llibres escolars al Col·legi Rubió i Ors de Reus. La Regidora de Benestar Social de l’Ajuntament de Reus, la directora del Col·legi Rubió i Ors i el president de la Fundació Margarita Bocio han firmat un conveni per impulsar conjuntament un nou programa de reutilització de llibres entre els alumnes del centre.

La Fundación Margarita Bocio ha facilitat la compra de llibres de text als alumnes del col·legi amb una aportació de 3.946€ que permetrà començar el projecte de reutilització de llibres i donar-li continuïtat els propers cursos. L’aportació de la Fundació ha permès la compra de 22 lots de llibres de tercer de primària. El projecte es complementa amb la donació de llibres per part dels alumnes de tercer del curs passat, amb la qual cosa s’han satisfet les necessitats dels 54 alumnes de les dos línies del centre. Cada família s’ha pogut estalviar uns 200€ per la compra de llibres i únicament han hagut de comprar llibres d’activitats, amb un cost d’uns 40€.