Curs 15-16, seguim ajudant…

Amb l’inici del nou curs ens segueixen arribant sol·licituds d’ajuda de les escoles de Reus i altres institucions.

Hem col·laborat amb la Fundació Frederic Barà construint una dutxa que fa possible que els nens i adolescents que hi van a les activitats i no tenen possibilitat de tenir una higiene adequada, puguin netejar-se al seu local.

Els alumnes de l’escola Prat de la Riba de Reus podran gaudir aquest curs del seu projecte de lectura. Els hem ajudat a comprar llibres per a les sessions del Club de Lectura, diccionaris de diferents tipus i atles. També hem subvencionat una activitat per a cada classe relacionada amb la lectura.

Tots els alumnes de l’escola Misericòrdia de Reus podran tenir els llibres i el material escolar ja que hem ajudat a les famílies amb pocs recurs. La direcció de l’escola ens ha agraït l’ajuda a través de la següent carta:
Gràcies per fer-ho possible!