Faro col·labora amb la Fundació

El conegut dibuixant Faro ha decidit recolzar la Fundació aportant una mostra de seu ingeni i del seu humor.
El creixent recolzament que estem rebent ens ha permès ampliar les aportacions que realitzem des de la Fundació. Per aquest motiu reiterem el nostre agraïment i esperem que amb aquest acudit molta gent de la que ens mostra el seu recolzament, tant a les xarxes socials com a qualsevol altre lloc, s’atreveixi a creuar el pont que separa el recolzament de la col·laboració.

Sense la vostra ajuda tenim una capacitat d’acció limitada, però amb la teva col·laboració podrem arribar més lluny. Moltes gràcies a tots els que ens ajudeu a ajudar! I sobretot, moltes gràcies Andreu Faro per la teva col·laboració!