Més de 36.000 € en ajudes en 2018!

Durant el 2018 s’han destinat 36.857,46 € a col·laborar, entre altres, amb les següents ajudes:

• Amb la Fundació Mossén Frederic Bará Cortiella, s’han fet aportacions puntuals, i finançat un projecte denominat “Educador al carrer” amb l’objectiu de donar a conèixer l’activitat que desenvolupen a diferents AMPAS de la localitat, ajudar amb la presència física d’un educador, tant a l’entrada com a la sortida dels nens al local, donat que era amb freqüència conflictiva, i comprovar les faltes d’assistència.

• Amb Càrites Parroquial Sant Joan de Reus, es segueix col·laborant amb l’aportació setmanal de 40 kg de pollastres i 30 dotzenes d’ous.

• Amb l’escola Misericòrdia, l’escola General Prim i l’escola Rosa Sensat de Reus   amb el pagament dels deutes de famílies que no poden atendre la compra dels llibres i del material escolar per als seus fills.

• Atenent sol·licituds de diverses escoles de la província avalades pels treballadors socials de les mateixes.

• Col·laborant per a que es pugui construir un aula Multisensorial a l’escola Doctor Alberich i Casas de Reus.

Si voleu col·laborar amb nosaltres podeu fer-ho a través de la pàgina web:http://www.fundacionmargaritabocio.org/

Gràcies a tots per fer-ho possible!