Més de 300 nens ajudats en 2019!

Hem fet un recompte dels nens als quals hem ajudat durant el 2019 i hem atès els següents casos particulars:

·         Ajuda menjador:

22 nens

·         Casal d’estiu:

1 nen

·         Classes de reforç:

·         Colònies:

6 nens

·         Ulleres:

2 nens

·         Llibres:

26 nens

·         Material escolar:

71 nens

·         Llibres i material escolar:

135 nens

·         Matrícula institut:

·         Sortida escolar:

14 nens

·         Teràpia amb gossos:

18 nens

·         Transport escolar:

1 nen

·         Viatge final de curs:

TOTAL

299

A més a més, hem col·laborat amb la Fundació FECHAB de Mossèn Josep Moreno ajudant a vàries famílies amb els llibres, el material escolar i  el menjador escolar per 850 € i amb el Col·legi General Prim, aportant 1500€ al “projecte STEAM” per a ajudar a crear dues aules en les que els nens puguin experimentar i aprendre a través del assaig-error de forma significativa.

Per últim, hem continuat amb l’ajuda a la Fundació Mossèn Frederic Bara de 500€ mensuals i amb l’entrega de 40 kg de carn i 30 dotzenes d’ous setmanals a Càrites de Sant Joan fins al mes de juny, data en la que hem tallat el servei.

Les ajudes efectuades en el que portem d’any són de 30.384,82 € i, en total des de que vam començar al 2011, portem 270.240,97 €

Si voleu col·laborar amb nosaltres podeu fer-ho a través de la pàgina web:http://www.fundacionmargaritabocio.org/ o comprant la loteria que tenim disponible.

Gràcies a tots per fer-ho possible!