Continuem amb les ajudes aquest difícil 2020!

Hem continuat intentant cobrir les necessitats bàsiques dels nens del nostre entorn en aquesta difícil primera part de l’any 2020 a on hem pogut ajudar a més de 150 nens per un import de més de 18.000€. En concret hem fet les següents ajudes:

• Hem seguit col·laborant amb la Fundació Frederic Barà aportant un sou de mitja jornada a un educador i amb la instal·lació de dos seca mans.

• Hem subvencionat un curs de preparació a les proves d’accés a cicles formatius de grau superior a una nena que ho necessitava.

• Hem pagat els deutes de menjador escolar de 2 nensde la Riera de Gaià.

• Hem ajudat a pagar llibres i material escolar pel curs vinent o a cancel·lar deutes pendents del curs passat a 95 nens de diferents centres: les escoles El Carme, Dominiques, de Pràctiques, Pau Delclòs i Marcel·lí Domingo i al institut Sant Pere i Sant Pau de Tarragona i les escoles General Prim i Rubió i Ors de Reus.

• Hem ajudat a una família amb problemes econòmics per a que puguin deixar a un nen en acollida pels matins facilitant així la conciliació familiar.

• Hem pagat les colònies o les sortides culturals a més de 7 nensde diferents centres: escola Les Eres de Creixell, institut Roseta Mauri de Reus, institut Vila-seca de Vila-seca i escola de Pràctiques de Tarragona.

• Hem col·laborat per a crear un aula de ciències i per a contribuir en el reciclatge de libres per a més de 40 alumnes del col·legi Misericòrdia de Reus.

• • Hem col·laborat en un treball d’investigació solidari del institut Vila-seca de Vila-seca.

• • Hem comprat unes ulleres a dos alumnes del col·legi Pau Delclòs de Tarragona.

En el curso que comença seguirem atents per a intentar ajudar en la mesura de les nostres possibilitats. Si voleu col·laborar amb nosaltres podeu fer-ho a través de la pàgina web: http://www.fundacionmargaritabocio.org/.

¡

Gràcies a tots per fer-ho possible!