INFORME ANUAL 2016. Després de 5 anys ja portem més de 168.000 € en Ajudes!

Durant 2016, hem continuat atenent totes les peticions ens han arribat, tenint en compte que totes les hem rebut, bé a través de la Direcció de Col·legis o bé a través d’assistents socials. Això sí, hem intentat ser una mica més precisos a l’hora d’ajudar a qui realment ho necessita, evitant ajudes generalitzades.

Aquest és, sens dubte, el motiu pel qual les ajudes d’aquest any han baixat en relació a l’any passat. No obstant això hem totalitzat 27.389,09 € en prestacions, xifra que unida a la d’anys anteriors fan un total de 168.596,09 €, des que la Fundació va iniciar la seva activitat, cosa que no està gens malament, tenint en compte la limitació dels nostres recursos.

Els ingressos que hem tingut corresponen a tres fonts: donatius de particulars, rendiments de capital fundacional i venda de loteria.

Pel que fa a atencions, els 27.389,09 € d’aquest any els hem distribuït de la següent manera:

·   Fent aportacions setmanals de carn de pollastre i ous a Cáritas Sant Joan: 7.134,85 €

·     Col·laborant amb la Fundació Mossen Frederic Bara Cortiella: 6.000 €

·     Ajudant a l’Escola Vora Mar de Salou,per a sessions de teràpia amb animals per a nens amb necessitats especials: 2.920,50 €

·    Ajudant a escoles per fer front a saldos de famílies que no han pogut comprar els llibres i el material escolar:

o   Escola Misericòrdia de Reus: 2.500 €

o   Escola Rosa Sensat de Reus: 1.500 €

o   Escola General Prim de Reus: 2.361,88 €

·     21 sol·licituds individuals de menys quantia:

4.971,86 €

Gràcies a tots per la vostra ajuda i col·laboració!