Nou projecte: entrega setmanal de carn fresca i ous

El passat dijous es va fer la primera entrega de menjar en el marc del compromís assumit per la Fundación Margarita Bocio amb Càritas Parroquial de Sant Joan de Reus. La Fundació assumeix entregues setmanals de carn fresca i ous. Cada setmana s’entregaran 40 kg de pollastre i 30 dotzenes d’ous  fins un total de més de 2.000 kg de pollastre i més de 1.500 dotzenes d’ous.

S’ha arribat a aquest acord després de que Càrites Parroquial ens informés de la necessitat d’atendre a les famílies amb fills en edat de creixement, sense recursos per donar-los una alimentació equilibrada, amb una mancança de les proteïnes que aporten la carn i els ous.

Adjunto les fotos de la primera entrega:
Si vols col·laborar amb aquesta i altres ajudes assumides per la Fundació, pots fer-ho a través de la pàgina web ( http://www.fundacionmargaritabocio.org/) o o del nostre correu electrònic (info@fundacionmargaritabocio.org), indicant la xifra que vols aportar, la periodicitat i el teu número de compte i nosaltres ens encarregarem de la resta. Si ens dius el teu DNI et farem el certificat de deducció fiscal.