Reconeixement de l’ajuda a La Muntanyeta

El Tinglado 1 del Port de Tarragona va acollir divendres 17 de maig una nit per a la història de La Muntanyeta (centro de la Associació Provincial de Paràlisi Cerebral de Tarragona). Unes 300 persones van assistir al sopar solidari del 35è aniversari de l’entitat, un acte que va servir per reconèixer i fer pública la tasca de persones i institucions que han col·laborat amb el centre durant tots aquests anys.
El sopar va comptar amb destacades autoritats i personalitats, com l’expresident Jordi Pujol, el delegat del Govern Joaquim Nin, l’exconseller Josep Lluís Cleries, i l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, entre d’altres. També hi eren presents representants de diverses grans empreses del territori, així com presidents de fundacions i associacions veïnals i amics i amigues i voluntaris de La Muntanyeta.
Durant l’acte tes va reconèixer, entre altres, la col·laboració de la Fundació Margarita Bociodonant un diploma al seu president Francisco del Rio Sanz.